ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

دلتنگی

1392/12/11 4:14
192 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته ای هست که دایم میگه دلم درد می کنه و اگه میشه مدرسه نرم...

سرانجام مامان تسلیم میشه و قبول میکنه که ارنواز چند روزی مدرسه نره و بهترین روز برای شروع آزمایش از همین امروز یعنی شنبه و یکشنبه هست که مدرسه ها تعطیلند.

مامان به من میگه: بابایی می دونی ارنواز قراره امروز و فردا مدرسه نره. روز بعدش هم ببینیم چی میشه

من میگم: ولی من مطمئنم که بعدش دلش برای چه ها تنگ میشه و خودش دوست داره زودتر بره مدرسه

ارنواز که تازه متوجه شده به ندیدن بچه ها فکر نکرده بوده، سریع میگه: عیب نداره. عکس بچه ها را می گیرم که دلم واسه شون تنگ نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سهند و سپهر
11 اسفند 92 8:00
آفرین به این حاضرجواب خوشکل خودم هزارماشالا ذهنش حسابی پویا و فعاله
aban91
11 اسفند 92 14:21
ارنواز حیدری همیشه یه چیزی برای سورپرایز کردن داره...اینبار هم با فکر بکرش...(این یک عقیده است.) ای جون