ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

یک گفتگو

1391/5/29 13:05
236 بازدید
اشتراک گذاری

- بابا چرا بچه ها همه چیزشونو به مامان باباهاشون میگن؟

- مثلا چیا رو؟

- مثلا همه چیزای مهم رو

- خب واسه اینکه مامان باباها می تونند به بچه ها کمک کنند

- من وقتی کوچیکتر بودم، یادت میاد؟

ـ آره بابایی

- من اونموقع به مامانم کمک نمی کردم چون خسته میشدم

- نه نگفتم که شما کمک کنی. منظورم این بود که مامان و بابا به شما کمک کنند

- یعنی چی؟

- مثلا... مثلا موقعی که شما میفتی زمین، مامان و بابا تجربه بیشتری دارند، یعنی اونها هم وقتی کوچولو بودند زمین خوردند...

- اونوقت دست منو می گیرن بلندم می کنند؟

- آره یا مثلا اگه پات خون اومده باشه، میگن چیزی نیست. نگران نباش. چون اونا وقتی کوچیک بودند خودشون زمین خوردند و پاشون خون اومده و بعد خوب شده. اینه که به تو هم میگن گریه نکن

- بابا من بیفتم زمین گریه نمی کنم

- میدونم بابا تو هم دیگه بزرگ شدی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)