ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

پدر و مادرهای آگاه

1393/8/4 0:36
786 بازدید
اشتراک گذاری

ارنواز داره یواشکی یه کار بد می کنه

- ارنواز، مگه بهت نگفتم مامان ها و باباها همه کارهای بد بچه هاشون را می فهمند.

- نه اینطور هم نیست

- چرا دقیقا همینطوره

- نه، اگه اینجوریه به من بگو الان کیارا داره چی کار می کنه؟

- من چه می دونم کیارا چی کار می کنه

- دیدی نمی دونی

- من کارهای تو را می دونم کارهای کیارا را مامان باباش می دونند

- نه پس نمی دونی

- ارنواز خودت هم می دونی که حرفت درست نیست، من کارهای تو را می دونم نه کارهای کیارا را

-  ( ارنواز کمی به فکر فرو می رود) خیلی خب اگه می دونی بگو اون موقع که من تو ایتالیا بودم و تو ایران، من چی کار کردم؟

- (تو دلم گفتم ای پدر سوخته) خیلی هم خوب می دونم

- خب مثلا بگو

- کارهای بدتو بگم دیگه؟

- خب بگو

- من می دونم که موقعی که رفتی پیش دکتر دیدونی، یک عالمه کار بد کردی

- (ارنواز با چشم های گرد شده از تعجب) مثلا؟

- مثلا رفتی تو دستشویی خودتو خیس کردی

- (متعجب) خب!

- خب بعدش مامانت را هم زدی

- (ارنواز چند لحظه ای سکوت می کنه و به فکر فرو می رود و بعد) اگه می دونی حتما می دونی که آخرش دکتر چی گفت?

واقعیتش اینه که دکتر آخرش گفته بود ارنواز حق داشته که این کارها را بکنه. حالا چی باید می گفتم؟

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان زهرا وسارا
4 آبان 93 14:25
شیوا
9 آبان 93 1:55