ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

از عشق و از چیزهای دیگر

1393/5/28 8:09
424 بازدید
اشتراک گذاری

- بابا عاشقتم

- من هم همینطور

- من بیشتر

- من کشته مرده ات هستم

- یعنی چی؟

- یعنی همون عاشق

- من خیلی عاشقتم

- من مجنونت هستم

- یعنی چی؟

- یعنی مثل لیلی و مجنون. اونها دو تا عاشق بودند

-لیلی زن بود؟

- آره

- قدیمیند؟

- آره

- عاشق هم بودند؟

_ آره، مثل شیرین و فرهاد، مثل خسرو و شیرین، مثل روميو و جولیتتو

- اونا کیند؟

- اونا هم دو تا عاشق ایتالیایی هستند

- مثل تو و مامان؟

- من و مامان...؟ حالا مثل ما نه

- شما قدیم ترها عاشق بودید

- آره خب

- من هم عاشق بشم؟

- وقتی بزرگ شدی، تو هم می تونی عاشق بشی، بعد با کسی که عاشقش شدی ازدواج کنی

- ازدواج کنم که کمکم کنه؟

- آره هردوتون به هم کمک می کنید

- مثلا موقعی که من دعوا کردم بیاد کمکم کنه منو نجات بده

- حالا این که مهم نیست. تو باید خودت قوی بشی که خودت بتونی دشمن هاتو شکست بدهی

- یعنی فرار کنم؟

- فرار هم میونی بکنی، میتونی بجنگی و اونا فرار بکند

-...

پسندها (2)

نظرات (0)