ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

چنین گفت زرتشت

1393/3/8 20:02
311 بازدید
اشتراک گذاری

البته ارنواز علاقه نصفه نیمه ای هم به مطالعه داره و در مجموعه کتاب هایش، کتاب های متفاوتی از شعر و ادبیات به دو زبان فارسی و ایتالیایی یافت می شود ولی من یقینا به شما می گویم که هیچ کتاب فلسفه ای در میان کتاب های ارنواز نیست و من بعید می دانم حتی نام فلسفه به هر یک از این دو زبان و یا به زبان دیگه ای به گوش ارنواز خورده باشه و احیانا حتی اگه اینجوری هم نبوده باشه به شما قول می دهم که ارنواز یقینا چیزی در مورد نیچه نمی دونه و یا نخونده و به فرض محال اگه جایی کتابی از نیچه بزرگ هم دستش رسیده باشه، مسلم بدانید که اون کتاب، چنین گفت ززرتشت نبوده...

حالا چرا اینو میگم چون می خواهم اضافه کنم که اگر دیشب ارنواز یکدفعه برگشت و درباره آن جمله معروف زرتشت، در آن بامداد معروف سال ۱۸۸۵ و هنگامی که زرتشت از کوهساران به میان مردمان بازگشت و به انان بشارت داد که خدا مرده است از من سوال کرد (یعنی پرسید بابا خدا مرده است؟) این پرسش نه ربطی به آشناییش با نیچه دارد و نه حکایت از حضور ارنواز در آن بامداد کذایی در آن کوهستان و نه خبر از شنیدن بشارت پایان یک دوران ... ارنواز همینجوری پرسید: بابا خدا مرده است؟

و من ماندم که چه بگویم چون من این بشارت را شنیده بودم ولی به روی خود نیاوردم و گفتم: نه بابا نمرده

و او سپس پرسید: بابا پس خدا خیلی پیره؟

حالا جوابو اینو چی بدم چون نه نیچه چیزی در موردش گفته و نه در کتب مقدس چیزی درباره اش نوشته شده حالا گیرم که تو تورات نوشته شده باشه یعقوب باهاش کشتی گرفته ولی از اون موقع تا حالا که خبری ازش نیست...

پسندها (1)

نظرات (2)

aban91
9 خرداد 93 21:56
نیلا
10 خرداد 93 14:27
خوش به حالتون میتونستید برید والیبالو از نزدیک ببینید هر چند نتیجه اش خوب نبود
آقای پدر یا خانم مادر
پاسخ
خب ما هم نرفتیم که