ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

مربی های ارنواز و ایران

1392/12/20 11:46
255 بازدید
اشتراک گذاری

مارینا (مربی ارنواز) به ارنواز سفارش داده که واسه اش از ایران Dolcetta (شیرینی ) بیاره

- به بیجو ( مربی دوم ارنواز - در اینجا هر کلاس دو تا مربی اصلی و یک مربی در حال کار آموزی داره) هم گفتی داری میری؟

- آره

- چی گفت؟

- گفت من هم می تونم بیام ایران؟

- تو چی گفتی؟

- گفتم آره ولی اگه نتونست بیاد اشکال نداره

(یک توضیح ضروری: ارنواز هر وقت که می خواد از یک ایتالیایی نقل قول کنه، نمی تونه حرف هاشون را به فارسی بگه ولی من ترجمه اش را می نویسم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 8:11
چه خوب شیرینی خامه ای هم لابد میخواد مارینا ؟؟؟ اونجا هم شیرینی نیست ؟
آقای پدر یا خانم مادر
پاسخ
هست ولی کلا شیرینی خور نیستند به نظر من. یعنی شیرینی مثل ما نمی خورند نهایتا دونه ای خرید می کنند. شیرینی های ما هم به نظر من خوشمزه تره. البته اینا جاش تا دلتون بخواد بستنی خور هستند.