ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

آب نبات

1392/12/4 4:12
233 بازدید
اشتراک گذاری

من قراره دایناسور بشم و ارنواز را بخورم

- نه دایناسور منو نخور

- (با صدای کلفت) نه می خوام بخورمت

- نه منو نخور، به جاش caramella  (آب نبات) را بخور

- اوم خوشمزه است ولی این که منو سیر نمی کنه، می خوام تو را بخورم

- نه منو نخور من یک عالمه کاراملا دارم.

- خوشمزه است 

(من شروع کرده ام به خوردن آب نبات های فرضی و ارنواز داره با حسرت این صحنه را نگاه می کنه)

- آقای دایناسور می تونم من هم کاراملا بخورم؟

ـ اره اما فقط باید یک دانه برداری

(بعد ارنواز با خوشحالی یک آب نبات فرضی برمی داره و با حسرت به این همه آب نباتی نگاه می کنه که من دارم ی خورمشون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

aban91
4 اسفند 92 13:53
جانم ارنواز جاااااااااان......چقدر خیال پردازی های ارنواز قویه....