ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

زبان فارسی

1392/9/21 3:48
220 بازدید
اشتراک گذاری

ارنواز نمی دونم چه اتفاقی افتاده که از دیروز یک توانایی عجیب را در خودش کشف کرده و به مادرهای بچه های مدرسه که می رسه میگه:Lo sai io posso parlare persiano یعنی می دونید من می تونم فارسی حرف بزنم؟

(البته بار اول اشتباهی گفت ایرانی ولی من در گوشش گفتم که نه بابایی تو ایرانی هستی ولی فارسی حرف می زنی. بار دوم به مادر یکی از بچه های عرب همینو گفت و فوری هم منو نگاه کرد و جمله اش را تصحیح کرد.)

جالب ترین اتفاق هم در مورد مادربزرگ یکی از بچه ها اتفاق افتاد که وقتی ارنواز اینو بهش گفت، یه خورده تشویقش کرد و گفت تو هم می دونی که من می تونم میلانی صحبت کنم، میدونی میلانی چیه؟

(باید توضیح بدهم که زبان معیار ایتالیایی مال فلورانسه و بقیه کشور با لهجه، ایتالیایی حرف می زنند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سهند و سپهر
21 آذر 92 7:56
ای ول کلی پز داده با زبونمون