ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

یک گفتگو

1392/4/26 0:30
214 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه هیچکی را دوست ندارم، دیگه نمی خوام با هیچکی بازی کنم، می خوام تنها باشم، می خوام بمیرم، می خوام OSSO منو بخوره، دیگه نمی خوام ...
این ها بخشی از کلمات ارنواز هنگامیه که رفتم از مهدکودک بیارمش. ظاهرا می خواسته تاب سوار بشه ولی چون شلوغ بوده واستاده تو صف و موقعی که نوبتش بوده مربیشون گفته که وقت تمومه و باید بروند به خانه.بهش میگم عیب نداره، بعداز ظهر با هم میریم پارک تا تو تاب بازی کنی
- نه نمی خوام. دیگه نمی خوام بازی کنم، هیچوقت... می خوام OSSO منو بخوره. اصلا من همینجا می مونم.
- خیلی خب من میرم تو بمون
- اگه بمونم تو دلت واسه ام تنگ میشه؟
- آره
- خیلی خب من هم میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سهند و سپهر
29 تیر 92 11:04
osso ديگه كيه؟؟ لولوخرخره ست ؟


نه فکر کنم یک شخصیت کارتونی باشه ولی تا اونجاییکه یادمه خیلی هم مهربون بود