ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

ازدواج با یک ایرانی ریش دار

1392/3/21 1:24
291 بازدید
اشتراک گذاری
- مامان من می خوام ازدواج کنم
- باشه عزیزم
- ولی نمی دونم با کی ازدواج کنم
- با هر کی دوست داری
- می خوام یکی باشه ایتالیایی حرف نزنه، فارسی باشه. تو برام می گیری؟
- نه، هر کسی باید خودش انتخاب کنه
- باشه انتخاب می کنم
- می خوام یکی باشه ریش داشته باشه. میشه تو باهام بیای اونجا؟
- یعنی برا دیدن مردها؟
- آره
- باشه میام، ولی خودت باید انتخاب کنی


(چند دقیقه بعد)
- میشه من بمونم خانه، تو بری برام بیاری؟
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سهند و سپهر
24 خرداد 92 16:52
نه تروخدا نكنه دلش واسه آقايون عمامه دار تنگ شده كه ميگه ريش داشته باشه
مریم خانم، مامان «ائل‌آی» و «سویل‌آی»
28 خرداد 92 18:22
شیرین زبونه. شیرین زبون. ای جونم و البته هنرمند! (برای پست بالا)