ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

یعنی

1390/4/16 9:20
656 بازدید
اشتراک گذاری

بازی جدید ارنواز اینه:

ارنواز میشه مامانی و من میشم ارنواز. ارنواز (یعنی مامانی) میخواد من (یعنی ارنواز) را ببره به مهدکودک اما من (یعنی ارنواز) گریه می کنم و نمی خواهم به مهدکودک بروم. در مهدکودک ارنواز (یعنی مامانی) من (یعنی ارنواز) را میگذاره و می رود سر کار تا ماست میوه ای بخرد! بعد ارنواز (یعنی خاله) من (یعنی ارنواز) را می برد سر کلاس و...

خلاصه من (یعنی ارنواز) گریه می کنم و مامانم را می خواهم، غذا نمی خورم و... و در همه موارد ارنواز (یعنی خاله) با من (یعنی ارنواز) صحبت می کند تا سرانجام من (یعنی ارنواز) اصلاح شده و تصمیم می گیرم در جایی به این خوبی (یعنی مدرسه) گریه نکنم و...

سرانجام ارنواز (یعنی مامانی) برگشته و من (یعنی ارنواز ) را به خانه می برد و قصه به انجام می رسد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)