ارنوازارنواز، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

داستان‌هاي عمه پسند

شرمنده محضر شما

1395/1/31 17:02
319 بازدید
اشتراک گذاری

- یعنی تو هیچ سوال دیگه ای غیر از این نداری ارنواز؟

- نه

- خب اگه دلت می خواد هر چی سوال داری یه جا بپرس تا خیالت راحت باشه

- باشه

- خب بپرس

- بابا دودول از چیه؟

- از عضله. عین گوشته. سوال بعد

- بابا همه پسرها بزرگ بشن دودولشون مو در میاره؟

- آره سوال بعد

- اه چه زشت!

- سوال بعد.

- بابا اون تخمه ها پایین دودول واسه چیه؟

-...

(شرمنده محضر شما)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محجوب بانو
31 فروردین 95 17:22
ببخشیدااااا ولی چقدر بی تربیت تشریف دارن
شیوا
19 اردیبهشت 95 20:52
به نظر من بچه ایه که با واقعیات رو در رو هست. و اصلا هم بی تربیت نیست.این واقعیات رو با پدر و مادرش در میون بذاره و کنجکاوی هاش رو با پدر و مادرش حل کنه نعمت بزرگه... پسر من همین طور بود و خودم میخواستم اینجور باشه...الان پونزده سالش شده و پسر بسیار باهوش و مودب و با اخلاقی هم شده...و بهش افتخار میکنم چون واقعیات رو فهمیده و با کلی کنجکاوی های بی ج.اب رو برو نیست و میدونه من و پدرش دوستش هستیم و هر سوالی باشه بهش جواب می دیم و فهمیده انسان بودم به زیرشکم نیست و اون هم بخشی از بدن انسان هست و یک قسمت مرموز نیست که هی بخواد کشفش بکنه و با دوستان نوجوونش به بیراهه بره... و ارنواز هم مثل پسر من خواهد شد.با اخلاق و بسیار عاقل...
آقای پدر یا خانم مادر
پاسخ
خوشحالم که وبلاگ ارنواز خواننده هایی مثل شما دارد. ممنون
شادی
22 اردیبهشت 95 10:23
خیلی جالب بود. خیلی خوبه که بچه ها به این راحتی ذهنیات خودشون رو با پدر و مادرشون در میون بزارن.